20 december, 2008

Snälla Tomten

Bara den..

..och den.

Lyckan vore total.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det tycker jag gott att tomten kan komma med. Du glädjer ju andra med fina bilder också för den delen så det blir en julklapp för många på sätt och vis ;-)

Anna (Orka mera) sa...

Objektivet kan han få komma med till mig också. Kamera köpte jag precis så alla former av tillbehör hade varit najs :)

Pysseliten sa...

Åh, jag förstår av kommentarerna att tomten gärna får handla hos Kamera-doktorn, eller liknande ....
Jag har i form av nån slags tomte fått en önskelista med kamerapryttlar, som maken önskar sig.

Fredrik sa...

Maria, så har jag inte sett på det. Du är en smart en du.

Anna, bah nu är jag ju avundsjuk.

Pysseliten, du har en mycket smart och duktig man.

KrimDoc sa...

Japp! Jag håller med Maria och hoppas att Tomten är snäll så att vi får se fler av dina fina bilder!

:)

/Mr F

P.S. Jag vill också ha!

Fredrik sa...

Mr F, verkar som om kamera-Tomten är i farten detta år. Vi får hålla en vintertumme eller två.

Boris sa...

Men om du nu får önska fritt så är det väl bara att dra till med en Mark3 och 5st L-objektiv. Varför vara så modest?

Fredrik sa...

Boris, därför att jag är realist. 1D MarkIII är inget annat än en digital penisförlängare.