19 oktober, 2009

En helt vanlig dag

9 kommentarer:

Linnea S. sa...

Jag hoppas verkligen att allt går bra för Isak. Det blev lite sorglig stämning här hos oss när vi såg på videon. Men den var hemskt fin och kärleksfull.

Fantastiskt söta barn också, pussbilden var finast!

Anonym sa...

Fin film! Dina bilder på sondmatningen slungar mig rakt tillbaka till 95F, niva och samvård. Det är ett par år sedan, men minnena är fortfarande färska. Hoppas att det går bra för er!

/A-S

Sara sa...

Kämpa på. Liksom.

Celsus Medica sa...

Mäktigt. Stort grattis!

Anonym sa...

Vackert, Kärleksfullt och Känslosamt. Minner kraftigt om tiden på barn4.

Lycka till!
Håller mina tummar för att allt går bra med Isak.
Ta hand er

Anonym sa...

Vackert! Håller tummarna för lillkillen!

Fredrik sa...

Linnea, det går absolut framåt. Om vi säger så.

A-S, minnen som hela tiden kantas av både besvikelse, styrka, förundran, förväntan, rädsla och mer därtill. Vi håller ut och rider med vågen.

Sara, vi gör det. Liksom.

CM, tack.

forskarmamman, lyckönskningar gör gott för känslan. Den lilla grabben kämpar på och visar små framfötter varje dag.

mellanbarnet, 'vackert' var min tanke. Med en upp av melankoli och ledsamhet. En vacker kontrast av det fantastiska och tråkiga.

Anna sa...

Mest av allt JÄTTEGRATTIS! Jisses vilken bedårande kull knoddar. Och pussen, nej men jag storknade.

Fredrik sa...

Anna, jag storknar varje dag. Och förundras likaså över min turliga lott.